Chcesz poznać podstawy dobrej optymalizacji i linkowania strony?
(Unikniesz 14 najczęstszych błędów)

Imię:

Email:

Zgadzam się z
polityką prywatności
Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj na naszej stronie internetowej (polityka prywatności).

Jak nie dać się Pingwinowi

data opublikowania: 2012-05-08 02:00:00 przez

Oczywiście "Pingwin" to nazwa nowej wersji algorymtu Google.

Przedstawię zupełnie podstawowe czynniki które mogą sprzyjać podatności strony na nagatywne skutki Pingwina:

Zbyt intensywne użycie tych samych fraz w najważniejszych elementach strony

Ta sama fraza w adresie strony, tytule, naglówkach h1, h2 itd, wielokrotne powtórki w treści, w linkach wewnetrznych, w atrybutach alt obrazków i ich nazwach.

Taka "optymalizacja" to niestety proszenie się o kłopoty.

 

Zbyt mała różnorodność fraz linków przychodzących (anchor)

Linkowanie na niewielką ilość fraz, nawet jeśli jeśli jest ich więcej niż 3 (do niedawna dało sie linkować tylko na 3 frazy  i nie było z tym problemu).

Z moch testów wynika, że linkowanie nawet na wiekszą ilość fraz (np. 15- 20), ale ze zbyt dużym natężeniem na kilka z nich, również sprzyja problemom.

Kolejna ciekawostka: linkowanie przez dłuższy czas w sposób "dobry" (wiele odmian fraz, brak dominacji jednej z nich), a następnie w krótszym okresie czasu linkowanie zbyt monotonne to też powód zwiększonego ryzyka na podpadnięcie pod Pingwina.



Komentarze:
Dodaj komentarz

*imię: (do 30 znaków)

strona: (do 45 znaków)

*treść: (do 250 znaków)

*wpisz słowami wynik działania cztery plus dwa



* - wymagane

Czy chcesz otrzymać mini kurs opisujący 7 błędów optymalizacji, oraz 7 błędów związanych z linkowaniem?
(wpisz swój adres e-mail, oraz imię)

Email : Imię :
Zgadzam się z
polityką prywatności

Polecam

MinPage.pl - cms dla e-biznesu


Strony